Всеки, който прави млм е чувал този израз от новите си дистрибутори : "Не, това не работи"
Да, дистрибуторът е абсолютно прав. Бизнесът не работи.
Тук му е мястото да разкажем една история.
Вие искате да си купите кола. Търсите най-добрата и я купувате.
Но никога не сте карали шофьорски курсове.
Никога не сте изучавали правилника за движение.Никога не сте карали кола
с инструктор и нищо не знаете за тези странни педали, които се намират
под кормилото.
Единственото нещо, което сте направили е няколко опита на принципа
"проба-грешка" да подкарате колата. Качвате се и започвате да
крещите - карай, карай. Но вашата кола не тръгва сама, нали?
Да се върнем към мрежовият маркетинг. И така : купихте си
стартовия пакет и вече сте партньор на компанията, която избрахте.
Но никога не сте учил как се прави този бизнес.
Единственото, което направихте бяха няколко опита на принципа
"проба-грешка"....използвахте неправилните думи за да презентирате
на няколко ваши познати и на двама непознати.
И вашата организация не се изгради сам. Вашият бизнес не работи.
- Не намерихте време да влезете на обученията, които прави вашия спонсор
- Не намерихте време да му се обадите и да помолите за съвет, напътствия
- Не намерихте време да изгледате видеята, които предлага компанията
- Не намерихте време да поканите спонсора си на среща с нови хора и да чуете как той говори
- Не намерихте време да прочетете книгите, които вашият спонсор ви изпрати
- Не намерихте време да научите успешни фрази с които да привличате вниманието на потенциалните партньори
- Не намерихте време да научите как потенциалните партньори вземат решение
- Не намерихте време да научите как да получавате откази и как да реагирате
- Не намерихте време да научите как да не звучите като поредния зле обучен дистрибутор
- Не намерихте време да научите как да провеждате презентация за нови дистрибутори
- Не намерихте време да научике как да мотивирате новите партньори в екипа си
- Не намерихте време да научите.......
Ок! Стоп! Няма нужда да обвинявате бизнеса!
Не е бизнесът, който работи!
ВИЕ РАБОТИТЕ!
Няма нужда да обвинявате времето, компанията, продуктите,
маркетинговия план, спонсора си....
Ако искате да карате новата кола, която си купихте....научете се да шофьорите.
0 коментара :
Публикуване на коментар