Включи се, приготви се, започни!


Ако само се регистрирате в една млм компания и в резултат на това чакате да имате успех, то със сигурност очакванията ви са грешни. Можете да регистрирате дистрибутор след дистрибутор, но ако само това правите също няма да имате успех. Самата регистрация е началото, но ако след нея се изпълните останалите стъпки, няма да имате високи комисионни и растеж в бизнеса си. 

Първа стъпка – валидиране

Тази стъпка не отнема много време, но е важна, защото ще изясните причината, поради която новият дистрибутор се е включил. Така ще ги окуражите и ще им помогнете да се почувстват по-добре, че са взели такова решение. Ще ги мотивирате да продължат напред.

Втора стъпка - Определете очакванията си

Нереалистичните очаквания са една от основните причини, поради която новите дистрибутори отпадат. Те идват с тази идея за това, какво ще им се случи в  Network Marketing и когато това не се стане, те се отказват. Нашата работа е да се уверим, че знаят какво да очакват.

На първо място трябва да обясним, че тази професия не е лесна и не говорим за бързо забогатяване. Към това трябва да добавим още няколко много важни неща.
Трябва да кажем, че техният успех или неуспех зависи изцяло от тях. Вие не сте там, за да са сигурни, че ще успеят. Вие сте там, за да ги ръководите и да работите с тях, а не за тях. Те отговарят за собствения си успех. Ако те не успеят, те са тези, които са създали провала си. Ако успеят, те създали своя собствен успех.
Второ, нашата работа е да помогнем на новите си дистрибутори да станат независими от нас възможно най-бързо. Ако дистрибуторите ви разчитат изцяло на това, да им кажете какво да правят или как да правят нещата, те никога няма да успеят да изградят собствен бизнес. И вие също ще бъдете паднете като ниво. Когато дистрибуторите ви са напълно зависими от вас, вие ставате техен роб, а не техн учител. Така че, уверете се, че знаят, че в крайна сметка ще трябва да работят самостоятелно.
Трето, нека вашите дистрибутори знаят, че ще има добри и лоши моменти и понякога може да им се иска да се откажат. Уверете се, че знаят, че ще сте там за тях и ако искат, можете да им помогнете и да ги напътствате през тези трудни за тях моменти.



Трета стъпка – Проверете тяхната подготовка

Прегледайте списъка с дистрибуторите си, за да сте сигурни, че имат всичко от което се нуждаят, за да започнат и да успеят. Ето какво е необходимо:

Уверете се, че са поръчали продукти, за да се за запознаят с тях. Имат каталози  и материали, които да са представят на потенциален клиент или нов дистрибутор.
Вижте дали имат нужда от нови инструменти и какви точно трябва да бъдат те, за да ги използват успешно. Важно е дистрибуторът да разполага с инструмент, който може да ползва ефективно. Самото наличие на инструмент не води до успех. Неговата правилна употреба – да.
Уверете се, че новите дистрибутори знаят как да влизат в сайта, как да търсят за нови продукти, промоции, предстоящи събития и т.н. Обяснете маркетинговия план и какви се уверете, че те разбират основните неща в него. Хубаво е дистрибуторите да са наясно какво да очакват като финансово възнаграждение когато изкачват първите нива на маркетинговия план.
Проверете дали могат да канят правилно нови хора и какво точно трябва да предложат. Новите дистрибутори трябва да започнат да канят и да проверят в процеса на работа какво да променят, за да имат успехи с поканите.

Четвърта стъпка - Създайте план за работа

Създайте план с новия дистрибутор как ще премине през първите нива на маркетинговия план. Не е нужно да знаят как точно ще постигнат крайната цел. По-важно е да имат малки цели и да постигат тях. Нека помислят как могат да намерят първия си клиент или първия си дистрибутор. Да обмислят стъпките – какво и как ще направят и какво ще кажат.
Когато новият дистрибутор види първия си резултат, той ще бъде окуражен да продължи. След това той ще направи план за действие с дистрибутора, който е включил и така процеса ще се дублира.



Пета стъпка - Дайте им задача

Новите дистрибутори имат нужда от посока, така че им дайте просто задание, с което да започнат. Уверете се, че им давате и краен срок. Тази задача ще ги накара да започнат да работят върху плана си.
Когато стартираме нова дейност е нормално да имаме успехи и провали. От една страна е по-лесно да продължим, когато имаме успех, отколкото да продължим, когато сме претърпели провал. Малките  и лесни задачи помагат на новите дистрибутори да имат успех и да продължат.
Задачата може да е: да намерят клиент и да направят продажба; да регистрират първия си дистрибутор; да поканят нови клиенти на уебинар. 

Много хора стартират в мрежова компания, но нямат успехи. Причината най-често е, че не получават добро обучение какво трябва да правят и какви стъпки да следват.
Ако търсите възможност да се присъедните към мрежова компания и опитни професионалисти в млм - ще се радваме да станете част от екипа ни http://fm.myfm.eu/fmregistration.html








Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар