Седем капана за начинаещи мрежовици – Преоткриване на колелото

Капаните в млм-а са много, но тук ще се опитам да резюмирам седем от най-разпространените. Да предположим,че вие сте избрали компанията с която ще си партнирате. Искрено вярвам,че сте си задали важни въпроси от сорта на : Дали продукта, който предлагам е вече в потребителската кошница на клиентите или го няма там? В случай,че го има : бинго, тогава имате по-лесната задача. В случай,че го няма : греда! Ще се наложи да го сложите вие там след дълги и напоителни обяснения, защо клиента не може да продължи живота си без този продукт. Това е тема на друг пост, затова няма да го коментираме тук и преминаваме нататък. Каква е първата грешка на мрежовиците? Обикновено се опитват да преоткрият колелото, топлата вода и вятъра. В основата си мрежовият маркетинг е предвижване на продукт от производителя до крайния клиент. В случай,че сте случили на спонсор, който има представа от този бизнес той освен подкрепата си ще ви предложи и готова система за работа. Вашата основната задача е да следвате тази система, да се придържате към нея и да обучите вашите нови партньори да правят същото. Нищо трудно ще кажете вие. Да, точно така и затова е странно,че новите дистрибутори или тези, които не вярват на спонсора си веднага започват да измислят нови процедури, да правят бизнеса по-сложен и по този начин да губят ценно време и енергия. Защо не опитате да следвате системата на вашия спонсор, щом тя носи резултати и едва след като сте навлезли в детайли да се опитате да я оптимизирате и подобрите?

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Публикуване на коментар