Капаните в млм-а са много, но тук ще се опитам да резюмирам
седем от най-разпространените. Да предположим,че вие сте избрали компанията с
която ще си партнирате. Искрено вярвам,че сте си задали важни въпроси от сорта
на : Дали продукта, който предлагам е вече в потребителската кошница на
клиентите или го няма там? В случай,че го има : бинго, тогава имате по-лесната
задача. В случай,че го няма : греда! Ще се наложи да го сложите вие там след
дълги и напоителни обяснения, защо клиента не може да продължи живота си без
този продукт. Това е тема на друг пост, затова няма да го коментираме тук и
преминаваме нататък. Каква е първата грешка на мрежовиците? Обикновено се
опитват да преоткрият колелото, топлата вода и вятъра. В основата си мрежовият
маркетинг е предвижване на продукт от производителя до крайния клиент. В
случай,че сте случили на спонсор, който има представа от този бизнес той освен
подкрепата си ще ви предложи и готова система за работа. Вашата основната
задача е да следвате тази система, да се придържате към нея и да обучите вашите
нови партньори да правят същото. Нищо трудно ще кажете вие. Да, точно така и
затова е странно,че новите дистрибутори или тези, които не вярват на спонсора
си веднага започват да измислят нови процедури, да правят бизнеса по-сложен и
по този начин да губят ценно време и енергия. Защо не опитате да следвате
системата на вашия спонсор, щом тя носи резултати и едва след като сте навлезли
в детайли да се опитате да я оптимизирате и подобрите?
Седем капана за начинаещи мрежовици – Преоткриване на колелото
14:21
грешки в млм-а
,
грешки на мрежовика
,
мрежов маркетинг
,
преоткриване на колелото
,
система в млм-а
Edit
0 коментара :
Публикуване на коментар