В стремежът да се изгради голяма организация за кратко
време, много сътрудници пропускат да набират и дистрибутори, които искат да
работят само като продавачи и да печелят от разликите в цените. „Нека го правят
другите по веригата“ казват те. Вашите партньори вземат пример първо от вас.
Добре изградената структура е балансиран микс от мрежовици, клиенти и
дистрибутори. Мрежовият маркетинг обикновено предлага продукти, които „сами се
продават“, така,че оставете хората,които искат да продават да го правят. Щом
някой има нужда от пари и може да ги изкара като предлага на дребно продуктите,
нека го направи и по този начин си набави средствата от които има нужда. Във
вашата структура оборота трябва да се прави от 80% спонсориране на нови
партньори и 20% продажба на дребно на продуктите на компанията.
-
Blogger Comment
-
Facebook Comment
Абонамент за:
Коментари за публикацията
(
Atom
)
0 коментара :
Публикуване на коментар